Måndag.

Hej.
Dagen började med matte, gjorde prov sen var det dags för lunch och sen tog jag och Ellen bussen in till Gävle för att gå på kickoff för UF. Först gick vi och köpte en varsin Chai latte som vi tog med sen lite godis. Vi visste inte vart dom skulle ha kickoffen så vi frågade 10 olika presoner och ingen visste vart kulturhuset låg sen till slut fick vi tag på en lärare och det var ju såklart på konserthuset det skulle vara på. Satt där och lyssnade på en massa folk i 3 timmar sen tog iv bussen hem. Somnade som en stock när jag kom hem och vaknade 6.
Kvällen har bestått av en massa tv tittande, först ensam mamma söker sen Svenska Hollywood fruar.
Nu ska jag försöka få tag på Anders och sen ska jag sova. Är så jävla trött!!
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0