En konstig Tisdag..

Hej.
Asså vilken jäkla dag. Började med att jag vaknade som vanligt och duschade osv. Gick till bussen och åkte till skolan. Satt med Ellen och pratade vid skåpen sen skulle vi byta om och då fick jag plötsligt ont i magen, värken blev värre och värre. Fick sätta mig på en stol men kunde inte slappna av pgr av att magen gjorde så ont, så min lärare, Jossan och Ellen tog in mig i ett behandlingsrum så fick jag lägga mig. Då gjorde det så fruktansvärt ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Dom ringde mamma så hon skulle komma, dom ringde pappa men fick inge svar och dom ringde Anders. Till slut så ringde min lärare en ambulans för jag kunde inte stå ut med smärtan, jag grinade , skakade och höll på att spy för att det gjorde så ont.
Mamma kom strax innan ambulansen och satt bredvid mig. När ambulansen kom så fick jag rulle över på bården också börde dom ut mig till ambulansen, där satte dom kanyl i armen och gav min smärtstillande sen åkte vi med blå lysen och väldigt snabb fart in till akuten i Gävle.
I Gävle började dom direkt ta en massa prover också träffade jag olika doktorer och sköterskor, dom kände även på magen osv. Hade vätska i magen, blåsa på äggstocken, tömmer inte blåsan helt, bakåtlutad livmoder och äggstocken sitter precis bredvid livmodern ost för en bit bort. Men inget av det kunde orsaka smärtan. Tillslut när kl var 4 så sa dom att dom inte visste var det var för fel och att jag skulle få åka hem. Men dom misstänker att det är någon sjukdom, kommer inte ihåg vilka dom todde men ska få en tid hos min läkare så ska vi diskutera osv. Åkte i alla fall hem till mamma och kollade på film och vilade. Anders hämtade mig senare på kvällen. Har fortfarande ont men betydligt mindre.
Om jag har ont i natt så blir jag hemma från skolan annars vill jag gå till skolan!
Nu ska jag sova. God natt!
KISS


Vill tacka alla som var så gulliga och "tog" handt om mig i skolan osv, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

Det minsta vi kunde göra för en sådan underbar person som du är stumpan :) <3

2011-09-08 @ 14:25:48
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0