Söndag.

Hej.
Igår så lagade och åt jag mat med pappa. Vi gjorde fläskfilé med potatisklyftor och ädelostsås, jätte gott blev det!
På kvällen så kom Anders och dom och hämtade mig, vi åkte först till affären för att köpa lite ost och keks, chips och dipp och troca. Robin och Johanna kom och vi kollade på film och sen åkte dom hem vid 1 tiden. Vi la oss i sängen och kikade på film.
Idag har vi bara slappat. Vi vaknade 12 och då la vi oss framför tvn och kollade på någon jätte bra film och sen skjutsade han hem mig vid 3 tiden.
Har bakat hallongrottor idag också har jag bara myst framför datorn och kollat på en massa program.
Nu har jag precis duschat och ska snart torka håret och smörja in mig.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0