Söndag!

Hej.
Gårdagen var händelserik och väldigt rolig!
Ellen kom till mig vid 3-4 tiden eller något. Jag städade och donade medas hon låg i min säng. Sen kom Anders och vi duschade. Sen kom Jossan hit och då började vi fixa oss och laga mat. Sen kom det lite folk och mer och mer. Vi dansade och hade jävligt roligt!
vid 2 tiden gick jag mot stan i hopp om att Anders skulle svara i telefon och vi kunde gå tillsammans hem till mig. Vi möttes på donken och käkade sen fick vi skjuts hem av någon!
Vaknade vid 12 tiden idag så åt vi frukost och sen har vi legat i sängen tills för en halv timme sen och då gick vi och duschade. Nu har Anders åkt och jag pluggar matte och stör mig på att jag har naglack på datorn.
Vi får se vad denna dag har att erbjuda!
KISS



Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

förlåååååt!!!!! kan köpa nytt mellanslag åt diig!!! seriöst!!!!

2011-09-18 @ 15:38:27
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/
Postat av: melinda

Hahaha nej nej. ;)

2011-09-18 @ 19:38:18
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0