Måndag

Hej.
Helgen har varit lugn. I fredags så lagade jag och älsklingen tre rätters. Skagen toast till förätt, fläskfile i ugn och potatosgratäng till varmrätt och marängsviss till efterätt! Det var super gott. I lördags så kollade på film bara.
Var hemma idag från praktiken eftersom att jag inte får anstränga mig speciellt mycket. Så kan ju inte massera, vaxa eller damma och troka golv.. Så blir hemma på onsdag också. Men imorgon ska jag till skolan och ha medicin lekton.
Nu ska jag beställa present till älsklingen som fyller 20 på torsdag och lite julklappar.
 
Jag saknar rhodos så jsukt mycket..

Kommentarer
Postat av: DIN RHODOS KOMPIS

Jag med!!! Finns ingenting som jag längtar till lika mycket som till nästa sommar, då är vi tillbaka <3

2012-11-27 @ 16:18:11
URL: http://fridarooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0