Onsdag

Hej.
Har haft praktik idag och haft kunder, jätte roligt!
I morse ringde dag kirurgin i sandviken och fråga om jag kunde operera mig på måndag, så nu blir det operation då. Vart svin nervös efter att vi hade lagt på. Har iallafll hunnit ringt skolan och pratat med praktiken så allt är fixat, skönt.
Efter praktiken idag så har jag handlat med pappa sen hjälpt han att städa gäst rummet, hans kompis från Örebro kommer i helgen.
Nu ska vi kolla på stalkers och äta plommon.


Måste bara berätta att jag älskar min Ellen så otroligt mycket. Hon är den starkaste människan jag någonsin träffat.


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag älskar dig sååååå mycket

2012-11-15 @ 14:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0