Kan inte sova

Ligger och funderar på en massa som vanligt, känns som att det är det enda jag gör nu för tiden. Är det inte den ena så är det det andra jag funderar över.
Just nu ligger jag och tänker på när jag och Frida var på Rhodos, jag saknar den veckan så otroligt mycket. Skulle kunna göra vad som helst för att få åka dit nu och uppleva nya saker och träffa ne massa nytt och spännande folk.
Satt nys och kollade på resa dit tills nästa år, men datum osv har inte ens kommit ut på hemsidorna.
Blir mer och mer deprimerad över hur allt är i Sverige. Man går upp samma tid, äter samma mat, gör samma saker.. Alltid samma. Jag vill att allt ska vara som när man är utomlands. Men det är väl det som är grejen att man ska uppleva saker som man inte är vana vid, det är väl därför man åker utomlands.. Aja bara en massa skit har jag skrivit nu.
Ska upp och minde än 7 timmar. Det känns som om jag aldrig kommer att somna. Magen gör ont och mitt huvud går i 190 på onödiga tankar och kroppen är alldeles för pigg för att ligga ner.
Får göra ett försök med en film så att jag somnar
 


Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Jag finns här om du vill prata! <3

2012-09-24 @ 07:16:28
Postat av: Frida

Om två dagar kommer jag och sover! Då får vi låtsas att vi är i sommar paradiset!! <3

2012-09-25 @ 07:50:08
URL: http://fridarooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0