Måndag

Hej.
Just för tillfället så suger mitt liv..
Sov knappt något inatt för att jag hade hjärtklappning. Det är så mycket som händer just nu.
Man märker vilka människor som verkligen bryr sig.. Hatar folk som ska börja bry sig så fort det har hänt någonting, varför kan man inte alltid bara bry sig om sina medmänniskor eller bara skita i folk helt? Förvirrande.
Ska gå och lägga mig nu och hoppas på att mänskligheter någonsin blir "normal"!
Förresten så var jag ut nykter i helgen men syrran och lite annat folk. Vi hade faktiskt ganska roligt. Älskar att umgås med min älskade syster, hon är så underbar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hjärtis <3
Kommer alltid bry mig om dig, min fina bästavän!

2013-04-08 @ 22:06:49
URL: http://fridarooth.blogg.se
Postat av: ellen

Instämmer till 100 med kommentaren ovan <3 älskar dig såååå mycket!

2013-04-08 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0