Måndag.

Hej.
Idag har jag varit på praktik. Trivs så himla bra där jag är! Har haft lite kunder som jag gjort behandling på och sen städat. 
När jag kom hem så gick jag ut och träffade Frida, vi gick en sväng till ica och fixade lite saker. 
Helgen har varit lugn och mysig. Har varit med Anders, Miranda, Christoffer och Matheo hela helgen. Så mysigt!
Ska nog hem till dom snart för Anders ska hjälpa dom att koppla in en diskmaskin och jag ska leka med Matheo medas Miranda duschar.
Imorgon är det skola och då ska vi ha någon form av föreläsning och rejuvis produkter.
 
Tänkte lägga upp några bilder från dopet som är från Mirandas kamera.
Heidi, Emelie, Jag, Matheo och Miranda när vi gick in i kyrkan.
Är så lycklig över att vara moster/fadder till världens finaste och snällaste kille! Älskar han så mycket.
Alla faddrar och föräldrarna!
haha älskar att jag alltid lyckas göra något fult på alla kort. Men prinsen är lika fin som vanligt!
Finaste lilla familjen!
Mamma, mormor, Matheo och Miranda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0