2012-2013

Förra nyåret spenderades med bästa Ellen hos Erik! Först åt vi middag här sen fest!
Min kusin fick barn!
Blev bjuden på churt street på alla hjärtans dag av älskling!
Hade lite hemma fester!
Sen fyllde min älskade Ellen 18 år!!
Fick reda på att jag skulle bli moster!!!!
Myste en hel del med älskling!
Firade sista april men mina mina!
Paddlade och övernattade i tält på någon ö med skolan. Jag och Ellen välte i en fors och halvt slog ihjäl oss.. haha!
Fylle 18 år och firade det först med fika för släkten och som slick på kvällen med Ellen! Dagen efter vaknade vi och åt aga burgare och sen fixade vi oss och firade mig i lokalen med folk!
Fick sommarlov och firade det med Ellen, Jossan och Agnes med grillat hos Ellen sen på en uteservering i Gävle med en massa drinkar.
Drack en massa drinkar på altan och bara chillade!
Var på Miranda och Chrstiffers baby shower!
 
Firade midsommar hos Anders och sen drog vi till hans kompis!
 
 
Blev en hel del utgångar på sommaren.
Åkte till Rhodos med bästa Frida och fick uppleva den bästa veckan i mitt liv! 
Kom hem från Rhodos och livet sög. Så det vart att festa lite.
Gjorde dom två jobbigaste sakerna i mitt liv...
Det bästa som hände under hela 2012 var när jag blev moster till Matheo. Jag älskar han så otroligt mycket!!!!
Sen blev det kallare ute, blev en massa party då också!
Också drog det ihop sig till Halloween, då var jag utklädd till Alcie i underlandet!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Sen blev det nytt år 2013!!!! 
Haha sämsta "tillbaka blick" någonsin, menmen!
 

Kommentarer
Postat av: bästiiis

Gud så många minnen som dyker upp! Älskade bästaate du!<3

2013-01-04 @ 12:04:51
URL: http://ellenottnargard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0