Torsdag

Hej.
Orkar seriöst inte med mitt liv just nu. Ligger i 40 graders feber, ont i nacken ned till benen och fullt med slem i halsen/lungorna.. Vill inte va dålig, speciellt inte nu. Imorgon skulle jag ju ha praktik, gå på kalas, hjälpa syster och dom att flytta till Sandviken och på lördag skulle jag hjälpa syster att baka och fixa det sista i lokalen och på söndag är det dop. Hoppas att jag blir piggare. Jag måste bli det!!
Igår fick jag åka ambulans till akuten för att jag fick plötslig feber och ont i hela kroppen, kunde inte röra mig för att det gjorde så ont. Låg på mage halvt i sängen i 30-40 min innan Anders kom in, dum som jag var hade jag låst dörren när jag kom hem och jag låg i källaren och kunde inte ta mig någonstans..
Vaknade 05.30 idag av att jag höll på att kvävas av mitt slem, spydde sedan upp det i ett papper.
Ska vila nu igen och stoppa in händerna under täcket för jag fryser ihjäl nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0