Måndag

Hej.
Helgen har bestått av vänner och skratt.
I fredags fyllde jag 19. Det firades först med fika med släkten och sen grillning med vännerna innan utgång. Hade jävligt roligt! Jag fick en massa fina presenter såsom parfym, Carolina Gynning glas, rosa cocktail glas, vin, silver halsband, silver örhängen. Kokböcker, kaffe bryggare, elvisp, drink "skakare", halsband, armband, skor, pengar och en massa fina blommor. I lördags grillade jag med Anders och hans kompisar sen drog jag ut med Frida, Rebecca och Emma!
Igår var jag till mamma och gav henne moradagspresent och blev bjuden på middag och fika.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka finna tuttar du har

2013-05-31 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0